۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

از پرندگان تا حشرات

بازی کنیم
قبلاً اگر کسی می‌خواست سرگرم شود، جدول حل می‌کرد. این روزها بازی‌های کامپیوتری جای جدول را گرفته‌اند. اگر دنبال بازی‌های متنوع و سرگرم‌کننده هستید این سایت جایی است که باید حتماً به آن مراجعه کنید. پر از بازی‌های متنوع است. بازی‌هایی که در نگاه نخست ابتدایی به نظر می‌رسند اما گاهی برای موفقیت در آنها فکر و شکیبایی زیادی لازم است.
نقاشی روی اندروید
پینت جوی مجموعه‌ای کوچک از رنگ، پس‌زمینه و قلم‌های مختلف را برای نقاشی در اختیار می‌گذارد. از ویژگی‌های جالبش این است که بعد از تمام شدن نقاشی می‌توانید پروسه کشیدنش را از اول تماشا کنید، که احتمالاً برای یادگیری طراحی گزینه خوبی است. درضمن می‌توانید نقاشی‌های خود را به وسیله گزینه زوم کوچک و بزرگ کنید.
پرنده‌شانسی تحت وب
در این سایت هر چیزی که لازم دارید درباره پرنده ها بدانید، پیدا می‌شود. می‌توانید بر اساس اسم یا گروهی که به آن تعلق دارند، انتخاب کنید. یا حتی رنگ پر، شکل منقار و مشخصات دیگر یک پرنده را به سایت بدهید تا آن را پیدا کند. اگر بخواهید، می‌توانید محتوای سایت را در فیس‌بوک و توییتر به اشتراک بگذارید. در ضمن می‌توانید صدای پرنده مورد نظرتان را هم بشنوید.
ترجمه به زبان بلبلی
یک سایت کوچک ولی بامزه! دوست دارید بدانید اسمتون به زبان بلبل‌ها چه می‌شود؟این سایت همین وظیفه را بر عهده دارد. یک کلمه بنویسید تا بلبل مورد نظر برایتان چهچهه بزند.
حشره‌شناسی تایلندی
ظاهراً تنوع گونه‌های مختلف حشرات در تایلند خیلی زیاد است. سازنده این سایت هم تصمیم گرفته با عکس‌هایی که در جنگل‌های اطراف چیانگ مای گرفته، این حشرات را برای علاقمندان به نمایش بگذارد. بعد هم از یک گروه متخصص برای شناسایی و تفسیر کمک گرفته است. گذشته از موضوع، سایت حاوی عکس‌های بسیار دیدنی است. این سایت برای کسانی که زیست‌شناسی جانوری می‌خوانند، مفید است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر